Katthår-säkrat!

När man har katter blir det mycket katthår och även om jag älskar våra katter blir jag verkligen galen på allt städande som alltid känns helt förgäves.. Nu har jag bestämt mig för att göra vårt hem ännu mer lättstädat, även om vi försökt planera efter det tidigare har vi inte riktigt löst allt förut, men nu ska vi äntligen råda bot på det!
 
Nya gardiner är precis beställda då jag äntligen har hittat på Ellos, vita blanka i polyester, snyggt och hår-fritt dvs. helt perfekt för oss med långhåriga katter!
Sen har vi ju haft samma hårproblem med våra älskade matbordsstolar med tygklädsel i vardagsrummet, de får tyvärr vinka adjö nu då det inte fungerar för oss. De är fina och väldigt sköna, men jag/vi orkar inte rolla/damsuga de så ofta som det behövs - dvs varje gång en av katterna har legat på dem.. så idag köpte vi 6 st stolar i skinn från en på FB. Det blev fint, vi var lite oroliga att vi inte skulle gilla det svarta, men det blev bra, speciellt när man vet att det inte drar åt sig hår!  Men då är ju problemet i stället att det nu finns risk att de blir sönderklösta av våra älskade små, men men när de blir fula får vi fundera på att klä om dem eller byta ut dom då..de får hålla så länge de går! 
 
 

ETIKETTER: 2015 | Allmänt | Lägenhet 4 | Vardagsrum |

KOMMENTARER

Åsa | 2015-08-03 - 19:52:47 |

Å vad fiint!!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: