Fix i trädgården

Kom på att jag glömt bort att visa "trappan" upp till vår trädgård som jag fixade för någon månad sedan. 
Tidigare var det endast en lerig backe som var väldigt svår att gå i när det regnat. 
Så jag grävde bort lite jord för att få plana "steg" och sedan ner med några trädgårdsstenar. Ett lager markduk och sedan på med täckbark.
 
 
Efter semesterveckorna i den lilla staden fick vi med oss många fina växter hem ifrån familjens trädgård. Nu har jag grävt en rabatt mot planket här hemma där några av dessa växter fått bosätta sig, de andra fick plats lite här och var i de andra rabatterna. 
Tidigare har det bara vatit mossigt och lerigt där, och vi har flertalet gånger försökt ha gräsmatta hela vägen ut mit planket men då det är skuggigt och blött hat det gått sådär med den saken.. så detta fick bli lösningen tillslut. 
Det ska självklart dit kantsten runt den nya rabatten också!
 


KOMMENTARER

Åsa | 2015-08-03 - 19:47:08 |

Å vad bra det blir. Du är så duktig lillpuppan! Puss puss!<3<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: