Lyxig hästlampa

För mer än ett år sedan fick jag för mig att göra en lampa av en barbie häst. Jag fyndade en gammal sliten häst för 10 kr, en lampfot för 10 kr och en gammal lampskärm för 5 kr som sätt sina bästa dagar. 
 
Jag borrade hål i hästen och monterade ihop häst, lampfot och skärm.. men längre kom jag aldrig då jag inte hade någon färg hemma just då! Sedan dess har den fula lampan stått längst in i ett skåp och blivit bortglömd. 
 
Idag kom jag på att jag hade lite färg kvar sedan tidigare projekt, så hästlampan åkte snabbt fram från gömmorna och fick sig en total makeover! Insidan av lampskärmen blev sprayad i guld och resten blev svart blankt! Tänk vilken skillnad lite färg kan göra!!
 
Före:
 
Efter:

ETIKETTER: 2015 | Allmänt | DIY | Före & Efter |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: