Hej medelhavet!

Då var jag äntligen igång igen med odling av medelhavsväxter efter några år med enbart köpta växter. Det är ju så roligt, och jag ångrar att jag gav bort och sålde bort allt jag hade fått fram för några år sedan då jag nu hört att flera av plantorna och träden verkligen vuxit till sig och blivit ordentligt stora.. grr. Men men, vi flyttade långt och hade ingen plats, men nu tänker jag ta upp intresset igen, om än på en lite mer balanserad nivå haha :) 
 
Än så länge är det Clementin/ Komquat kärnor ifrån nya trädets frukt som såtts, Citron, Neriumsticklingar väntar på att få rötter, Avokado och Mango :) 
 


KOMMENTARER

Åsa | 2015-04-11 - 06:23:20 |

Kul!<3<3

Svar: Jodu <3
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: