Trädgården börjar växa till sig!

Sist jag visade bilderna på trädgården hade jag lagt om all kantsten och sått nytt gräs, nu är gräset uppe (nästan överallt) och allt börjar bli grönt! Vi har även hunnit med att införskaffa oss en ny grill (Som jag vääntat!!), jag och "pappa" har även byggt en redskapsbod, där vi nu kan förvara gräsklippar m.m. Denna har fått färg och fogats för bästa resultat!
 
Nu återstår någon form av räcke längst ut på altanen, så ingen (läs jag) inte råkar trilla ner, det är ju ändå ca 70 cm ner till marken där.. vi får se vad vi hittar på! Vi måste ju välja något som inte får vår minsta rymmare att kunna hoppa över häcken.. Vi vill även ha någon form av belysning, kanske spottar i trädäcket samt någon pelarbelysning längst ut..
Sedan är det lite växter kvar att välja ut, vilket kommer lite så småning om då jag hittar vad jag vill ha! :) 
 
Ja vi får se hur det blir med de kvarvarande små detaljerna, men nu är åtminstone det stora hela helt färdigt här ute och vi har inget vi MÅSTE göra, här kommer det bli många mysiga dagar i sommar! 
 


KOMMENTARER

Åsa | 2014-05-15 - 19:38:37 |

Men va fint det blev! Duktiga mammas o alla !!<3<3<3puss.


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: