Födelsedags firande...

När mamma och pappa var här passade vi på att fira min födelsedag tidigare, vi åt god riscrisp tårta som mamma bakade och jag fick fina paket!
 
 
6 stycken av de vackra glas ljusstakarna jag önskat mig från Ikea låg i paketen ifrån mamma och pappa!! Så nu pryder dessa vackra föremål vår tv-bänk!!
 
Under smygfirandet fick jag även ett av de två paketen ifrån min pojke, det var sågen som jag verkligen önskat mig, som VI verkligen behöver!!  (för att bland annat sätta lister här hemma) det sista paketet från honom fick vänta till idag...för idag fyller jag ju på riktigt! ;) Vad jag fått får ni se i ett senare inlägg! ;)
 
Av Niclas moster fick vi även en häftig medelhavsväxt, nämligen en annanas planta med en söt liten annanas! Den var jättesöt!! 
 
Tack allihopa för en jättemysig dag och fina paket!! <3 
 
 
 

ETIKETTER: 2014 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: