Krispigt vitt

Årets första, krispiga vita tulpaner inhandlades för någon dag sedan och så här vackert fick vi då i vårt kök! Det är så fint med dessa vita tulpaner nu när snön kommit utanför våra fönster, det blir ljust och vackert!
 
Jag brukar vara väldigt tidig med vårkänslor i vanliga fall, och helst vilja ha vår redan 1 januari, men i år, tycker jag faktiskt att det är ganska så fint med snön och alla de vackra snökristallerna som fastnar på träd och buskar som sedan gnistrar i solen, i och för sig har ju inte snön legat så länge ännu, så det kanske är därför jag fortfarande kan njuta av den haha ;)
 
Men längtar till våren, det gör man ju alltid ändå! :)
 

ETIKETTER: 2014 | Allmänt |

KOMMENTARER

Åsa | 2014-01-18 - 17:39:42 |

Härligt! Jag missade Tulpanens dag men hade i alla fall en rosa bukett på bordet.


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: