Handla billigt!!

Som jag skrev för ganska så länge sedan så har jag varit på jakt efter en bokhyllekombination med dörrar för att dölja mycket av det som behövs i ett hobbyrum. Men ni som känner mig vet att jag inte vill lägga pengar på att köpa nytt, när jag vet att det går att få tag i dem billigare!
Jag har därför letat efter delar i omgångar, ifrån blocket, ifrån Ikeas fyndhörna och på så sätt nu äntligen lyckats skrapa ihop alla delar till 2 st låga billyhyllor, helt felfria med dörrar och allt detta för endast ca 300 kr!! På grund av att jag har haft tålamod och letat lite extra har jag därför sparat in nästan 1600 kr på att göra så här! 
 
Jag älskar att handla billigt!!
 
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | Hobbyrum | Lägenhet 4 |

KOMMENTARER

mamms | 2013-09-05 - 13:20:41 |

Kanon!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: