Lys upp i höstmörkret!

Nu blir det mörkare tidigare på kvällarna och luften känns lite kylig, hösten är här!
 
För att få hösten att kännas mysig och inte allt för hemsk har jag valt att plocka fram mycket ljus och lampor i år. I sommar när vi var ut på äventyr med familjens segelbåt passade jag på att leta fram lite drivved på öarna vi besökte! Resultatet blev detta, jag är riktigt nöjd! Dock vill jag ha en större avlång skärm som går ut mer över sidorna, men denna får duga så länge! 
 
Jag har helt enkelt borrat hål i all ved, trätt på bitarna på en av Ikeas billiga lampfötter och sedan är det bara att välja skärm, mycket enkelt!
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | DIY |

KOMMENTARER

mamms | 2013-09-05 - 13:21:52 |

Hihi du är fiffig du! puss puss!!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: