Långt mellan gångerna!

Ja jag är inte särskillt bra på att hålla bloggen uppdaterad som ni kanske märker, men det kommer inlägg lite då och då för er som är tålmodiga :)
 
Här hemma har vi hunnit möblerat om i vardagsrummet, fått upp nya brandvarnare och bytt ut några lampor, men inte nog med det, jag har även påbörjat fortsättning av bredspacklingen av våra vardagsrumsväggar för att få bort de hemska pizza-strukturtapeterna efter ett uppehåll på några månader, nu ska det banne mig bli klart!! Bilder kommer när jag är klar, om man nu kan se någon skillnad på bild haha!
 
Med risk för att ni alla ska tro att jag blivit knäpp måste jag erkänna att mina tankar allt som oftast går mot JUL just nu, jag vill börja åka runt och titta på butikernas olika julpynt, läsa jultidningar, hänga upp adventsstjärnor och allt annat som hör julen till...även om jag älskar sommar och helst vill ha sommmar jämt, längtar jag till allt det mysiga inför och under jul, för mig är julen hela vintern, inte bara i december! Jag vill ha jul längre, och då är det mysigt att börja tidigt, så att man hinner njuuuta!! 
 
För övrigt hade vi lite grillfest här hemma igår, då jag bjöd över tjejerna från jobbet! Jag fick jättefina blombuketter av dem och ett fint handgjort kort av vår alldeles egen "scrapbooking mästare!" ;) 
Vi blev ganska många och vi fick en riktigt rolig kväll trots sen mat och halvfärdig potatis! Superkul att ni ville komma tjejer, det måste vi göra om! :)
 
Hoppas att ni alla haft en underbar helg, själv är jag ledig till och med tisdag, så här ska njutas!! :)
 
Kramar

ETIKETTER: 2013 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: