Jultavla nr 2 gå g!

Jag fick en idé om att fixa en jultavla med belysning och vilket motiv passarr väl bättre än Tingeling? Det är svårt att hitta inspirationsbilder på Tingeling, de flesta bilderna är ifrån den nya 3D filmen och jag var ute efter de äldre, ritade bilderna av tingeling. Efter mycket letande av inspiration hittade jag tillslut och det blev en tavla, den är dock inte riktigt klar, men det är inget som syns för er så jag väljer att visa den ändå! :) 
 
Med inspiration av dessa bilder..
 
 .....blev det tillslut en tavla som denna!
 
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | DIY | Disney | Jul | Skissa & måla |

KOMMENTARER

mamms | 2013-11-15 - 19:25:20 |

Men va fiin! vålan duktigaste kicka.Puss puss!!!<3<3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: