Vitt fönster i sovrummet och våra trollbarn!

Som jag skrev igår så är även sovrumsfönstret vitt och äntligen färdigt! Nu är det bara det lilla fönstret i badrummet kvar att måla 2 gånger, innan jag kan stoppa undan penseln ett tag framöver!
 
Det har även hänt lite annat i sovrummet sedan jag visade er bilder sist. 
Nu pryder ett vitt fint överkast våra sängar, detta har stått på min önskelista ett bra tag och när jag fyllde år sist fick jag det av bästa Sebbe och Angelica i födelsedagspresent! Överkastet heter AINA har jag för mig och kommer från Ikea!
Även en ny taklampa har inhandlats då vi enbart haft en provisorisk upphängning med glödlampa sedan tidigare ger den nya lampan rummet ett riktigt lyft. Vi är supernöjda med den, den är elegant och den syns, men tar ändå ingen plats i rummet då det är en plafond! 
Även vackra block-ljusstakar har inhandlats då de var på rea, endast 69:-/st för de två höga! Dessa kommer från Rusta.
 
Sen har vi ju två busiga småtjejer här hemma som alltid ska ha full uppmärksamhet och alltid vara med! Så idag när vi hade så fint ljus ifrån sovrumsfönstret passade jag på att fota den mer svårfångade bruden på några bilder! Vår lilla lurvtuss!! <3
 
Fönstret och sovrummet innan:
 
Efter: 


KOMMENTARER

mamms | 2013-05-15 - 17:00:48 |

Men... gå hem till fammo o rensa nosarna!!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: