Bockar av vardagsrummet, äntligen klart!

Idag gick jag upp tidigt för att hinna med att måla klart våra fönster här hemma. Jag hann göra klart alla fönster i vårt vardagsrum, samt grundmåla de resterande i vårt hem. Så nu saknas endast 2 stryckningar med vit färg på 3 fönster här hemma, sen är detta jobb ett minne blott!
Jag kommer dock måla ytterdörren någon gång i framtiden med samma färg, men det får vänta tills lusten infinner sig nästa gång. Nu är jag nämligen bra less på att måla, i alla fall ett tag framöver...
 
När älskling kom hem åt vi grillat innan arbetet fortsatte. Efter maten rotade han i sina gömmor och hittade lite delar så att vi även kunde få upp våra efterlängtade fönsterlampor redan ikväll, i våra nymålade underbara fönster!
 
Före: (Som vanligt är jag för ivrig för att komma ihåg att ta förebilder... jag måste verkligen bli bättre på det! Hittade åtminstone några i mitt arkiv)
 
Efter:

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | Lägenhet 4 | Vardagsrum |

KOMMENTARER

mamms | 2013-05-07 - 08:14:07 |

Men va fint!! du är ju otrolig du,,glöm inte vilan. Puss puss!!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: