Riktiga fynd!

I vårt hobbyrum, eller Niclas rum som vi också kallar det har vi verkligen behov av förvaring! Förvaring som underlättar städning och som får "kaoset" att försvinna.
 
Därför bestämde jag mig för att vi skulle anända oss av låga billy hyllor med dörrar, för förvaring av pärmar, böcker och Niclas sortimentskåp med smålådor. Jag har än så länge lyckats hitta 2 st hyllor och 3 dörrar, så det saknades fortfarande 1 dörr till dessa. Sen saknade vi fortfarande någon förvaringslösning för CD skivor och datorspel. 
 
Idag var jag in en snabbis på Ikeas fyndhörna, och där stod en av billydörrarna och väntade på mig! Hela 9 kr fick jag ge, gissa om jag var i chock då nypriset på dessa är 249:-! 
Men inte nog med det, på vägen hem blev det en snabbis in på en loppis, och där fyndade jag en Benno hylla (Cd-dvd ställ) för endast 8 kr! Helt galet!
 
När jag kom hem åkte sågen fram och CD-Dvd hyllan kapades på mitten för att bli i samma höjd som de resterande billyhyllorna. Sedan skruvade jag ihop allt och målade ändarna där jag sågat itu dem!
 
Så nu saknas alltså fortfarande 1 st dörr, för att vi ska ha 2 st hela skåp + ett CD skåp.. haha! Men vi fick i alla fall ett helt CD-Dvd skåp för endast 17 kr efter dagens fynd!! ;)
 
 
Såg att det ser ut som att det är olika färg på hyllan och dörren, men det är bara på grund av ljuset från köket, det är exakt samma :)

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | DIY |

KOMMENTARER

mamms | 2013-07-16 - 22:49:12 |

Hahah!! joodu du kostar på 17 kr,fint puss!<3<3<


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: