Hemskt kakel!

Vi ska byta ut hela vårt kök så småningom, då det är slitet och inte alls speciellt tilltalande. Men i väntan på den stora renoveringen kunde jag inte längre stå ut med de hemska blommorna på vårt blågrå kakel...så dekorplasten fick bli vår tillfälliga räddning då det är otroligt snabbt och enkelt att jobba med, samtidigt som det ger ett riktigt bra resultat! 
 
Kanske blir att fortsätta med dekorplasten på alla plattor så småningom. Blev dock mycket bättre nu än innan i alla fall! :)
 
Före: 
 
 
 
Efter: 
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | Före & Efter | Kök | Lägenhet 4 |

KOMMENTARER

mamms | 2013-07-11 - 21:42:45 |

Men gud va bra! Har du bara satt över plattorna med blommor?

Svar: Satt över plattorna med blommor? Hur/vad menar du? :P <3
Rebecca

mamms | 2013-07-14 - 18:40:18 |

Hahha !! jag menar har du klistrat över dom blommiga plattorna enbart?

Svar: Haha jaha! Ja det är bara över de blommiga just nu, men jag ska nog göra på alla. Fast då ska jag köpa en blanksvart plast :) <3
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: