Underbara lameller!

ÄNTLIGEN har de underbara lamellerna kommit på plats i vårt kök!
 
Jag tycker att lameller ger en härlig känsla, precis den rätta känslan jag vill ha i vårt hem! Och med ledpuckar skapas en känsla av "infällda" spottar i varje fönster.
 
Detta är enligt mig en helt oslagbar kombination! Jag älskar, älskar verkligen lameller samt spottbelysning, och blir lika barnsligt glad varje gång jag får se dem på plats tillsammans!! 
 
 
Ledpuckarna kommer från Ikea, DIODER 4p för 199 kr.
Lamellerna kommer från Jysk, PRICE STAR, säljs i olika storlekar, till riktigt bra priser. 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | Kök | Lägenhet 4 |

KOMMENTARER

åsa | 2013-01-29 - 19:49:25 |

Men nu såg väl fammo nåt backert i fönstlet allafall!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: