Julklappar 2012

Nu var det någon vecka sedan julafton, men jag tänkte ändå visa några av sakerna jag fick i julklapp 2012 då det är många som frågat vad jag/vi fått!
 
Några av sakerna jag fick finner ni på bilderna nedan, ljuslyktorna var till oss båda! :)
 
6 st tallrikar + 6 st assietter ur serien Anytime, en golvkandelaber, en EIVOR pläd,  och inte mindre än 4 st kuddar med världsmotiv, haha, (Det blev dubbelköp, så jag har lämnat tillbaka två stycken!) 
Sen fick jag även, vackra drink/martini glas från Orefors, 2 st tak spotlights, silvrigt nagellack, mysiga stickade strumpor, svarta taft gardiner till sovrummet och en .......One Piece pyjamas i svart/vit leopardmönster haha! ;)
 
Tillsammans fick vi även ett karamellställ, med fina gamla burkar i glas, en glassmaskin, en garagedomkraft.
 
Så, då tror jag att jag fått med alla mina julklappar, samt våra gemensamma? Sen fick ju även Niclas julklappar så klart, men de räknar jag inte upp här!
 
Tusen tack ännu en gång allihop för alla fina presenter! <3

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | Jul | Önskningar |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: