Inspiration i bilder!

Jag får ofta höra att jag har många roliga ideér, att jag är väldigt pysslig av mig och att jag har ork som jag vet inte vad.. MEN tro det eller ej, även jag får slut/dåligt med ideér med jämna mellanrum! När jag vill få ny inspiration letar jag bilder i inredningstidningar, jag söker mycket på Google men även Hemnet inspiration är en stor inspirationskälla. 
 
Ikväll är en inspirationskväll och jag nöjer mig med att kika igenom mitt bildarkiv på datorn. (Bilder jag spart ner när jag sett något jag gillat)
 
Just nu arbetar jag mycket med att få rätt känsla i vårt hem, stilen jag vill åt är en mix av Hotellrum och James Bond. Stort, ljust, luftigt, stilrent, modernt, och ett ord som förenar hotell och Bond är väl ändå lyx.
 
Jag gillar verkligen dessa bilder nedanför! 
 
 
 
OBS! Lånade foton!
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt |

KOMMENTARER

Angelica | 2013-01-15 - 20:46:23 |

http://heartglitch.blogg.se

Vad snyggt du har fixat med bloggen!

Jättefint med ljusen i trappen! Men jag ser framför mig hur Tera och Tokluvan rejsar ner och slår omkull allt haha =)

Svar: Tack Kicka!
Haha, jo, jag tror jag får glömma sådana tankar ;) Jag har ju i alla fall mina älskade kandelabrar, som de iofs också har sönder när de kan haha!
Rebecca


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: