En värld full av kristaller

När solen tittar fram såhär i vintertider blir nog de flesta väldigt lyckliga inombords. Det är egentligen lite konstigt att vår sol livar upp så mycket i vår vardag? När solen visar sig känns plötsligt alla måsten lättare, och man känner sig lite lycklig utan att riktigt veta varför!  
 
Idag är en sådan solig underbar dag och därför blev det på med varma kläder för att sedan ta med kameran ut och fotografera vårt vinterlandskap. Under solens strålar gnistrar allt likt kristaller och varje vrå blir likt något ur en sagobok!
 
Tänk vad fin denna årstid är egentligen! Redan innan vintern kom i år bestämde jag mig för att inte "hata" och enbart längta till våren, då detta ofta gör att vintern känns fruktansvärd och nästan outhärdligt lång varje år! Jag har i stället försökt se det fina, känna efter lite mer och visst är den inte alls så hemsk som jag förut tyckt!
 
Som sagt, när solen visar sig från sin bästa sida, gör även vintern det, och gud vad fint allt blir! 
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: