Sovrummet förändras!

Här hemma har det hänt enormt mycket den senaste veckan/dagarna. Men just nu tänkte jag börja med att visa er vårt sovrum, det har nämligen blivit ommålat! Nu är både väggar och tak målade i vitt och skillnaden blev så underbart stor! Tänk vad lite färg kan förändra! 
 
Jag målade tak och nästan alla väggar föregående vecka, jag hann dock inte klart innan familjen kom ner i torsdags och då fick jag bland annat hjälp att måla det sista!  Tusen tusen tack! Ni är så underbara <3
 
Förebilder, sovrum: 
 
Efter:  
Även golv och fönster ska målas vita så småningom. Även fönsterbrädan ska bytas ut till en djupare i vitt, samt ett elementskydd ska på plats för att dölja det fula elementet!  Som ni ser saknas även gardiner, dessa ska upp, så det kommer bli ännu bättre när de kommer på plats!
 
Men som sagt, efter lite färg blev det så här : 


KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: