Vill inte ge med sig..

Måndagen veckan innan jul blev jag förkyld och febern hälsade då på, men helgen innan jul då vi åkte hem hann jag bli lite piggare och trodde att jag var på bättringsvägen, men julafton och dagarna efter det har jag nu varit utslagen igen då febern kommit på återbesök...
J***a basiller som ska förstöra för mig när jag äntligen ska få njuta av ledighet med familjen..
 
Vi har trots allt haft väldigt mysigt, tror dock att kroppen skulle vilja vila lite mer än vad den hunnit göra...så nu ska all tid spenderas i soffa/säng för att komma på fötter igen! 
 
Vet att det är många andra som är sjuka nu med men jag hoppas att ni ändå fått en fin jul med era vänner och familj! 
 
Kramar

ETIKETTER: 2013 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: