Bältros och vita fönster

Ja, denna dagen började inte alls bra. Redan igårkväll började det klia enormt mycket på min rygg. Jag hann inte kolla upp vad det var som kliade utan bestämde mig för att kika idag. I morse när älskling kikade la han märke till en röd ring formad av blåsor. Blev genast att ringa till sjukvårdsrådgivningen och sen skickade de upp oss till farbror doktorn. Så, nu har jag bältros och det har kliat och stuckit i ryggen hela dagen, nu på kvällen har även värken kommit. Men man får se det från den positiva sidan, än så länge har jag ingen feber iaf... 
 
Jag är som jag är och ni som känner mig vet att jag har svårt att sitta still, och eftersom jag "mådde så bra" (Dvs.hade enbart klåda och ingen feber) gick jag på våra fönster med en omgång grundfärg, i stället för att vila ut bältrosen..
 
Nu så här efteråt känner jag att jag gjort bättre beslut i mina dar, men visst blev det fint? 
 
Före: 
 
Efter: Bättre bilder på resultatet kommer när jag är klar! Var bara tvungen att få upp lite bilder nu :)

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | Före & Efter | Kök | Lägenhet 4 |

KOMMENTARER

mamms | 2013-04-28 - 16:50:59 |

Meen lillpuppan vila! måste du!!!men fint blev det.


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: