Vår egna 3a, 94 kvm i 3D vy!

Jag har åkt på en rejäl förkylning, så jag har varit hemma från jobbet nu i några dagar. Eftersom jag inte mår så bra har jag inte orkat göra så mycket "nyttigt" här hemma, jag har därför spenderat mycket tid vid datorn dessa dagar.
Jag påbörjade därför en 3D ritning av vårt blivande hem, jag längtar verkligen supermycket efter den planerade flytten som sker den 1 november! 3D ritningen har korrekta mått så det gör det enkelt att möblera och prova alla roliga idéer! Det är mycket vi kommer vilja förrändra, men idag får ni nöja er med att se hur det ser ut innan jag lagt mig i! ;) 
 
Framsida, med liten plattsatt uteplats!
 
Här vid den röda pilen kommer man in i en lång beigefärgad hall med lila små blommor. Till höger har ni det moderna badrummet i svart/vitt. Ovanför badrummet finner ni hemmets minsta klädkammare. I mitten av bilden har ni det långa köket med blåtappetserade väggar samt vita skåpsluckor. Längst till vänster har ni vårt blivande hobbyrum som idag även går i ljusblått. Samt ännu en klädkammare! (Den bruna golvfärgen i hall, kök och hobbyrum ska föreställa valnöt) 
 
 
Fortsätter man rakt fram i hallen kommer man till vårt stora vita vardagsrum med ekfärgat golv. Längst till vänster finner vi vårt blivande sovrum som idag bokfärgat golv och en gräslig turkosblå fondvägg med vita blommor. 
 
 
Går man ut genom altandörren i vardagsrummet kommer man ut i hemmets stora trädgård. Här finner vi en stor uteplats av betongplattor samt äppelträd och ett litet land. 
 
 
En liten överblick över hela huset, samt trädgård!
 
 
 
 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Lägenhet 4 | Rita i 3D |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: