3D Förhandsvisning i vårt hem - Hobbyrum

Jag har lite för mycket tid över nu på dagarna igen, sitter därför och drömmer mig bort i det underbara programmet SketchUp!
För ett tag sedan visade jag vårt nya hem i 3D, helt utan förändringar eller möbler! Nu har jag börjat "möbler, tapetsera och bytt golv" med hjälp av detta underbara program!
 
Först ut är vårt blivande hobbyrum/kontor. Vi känner båda två att vi vill strukturera upp det bättre än vad våra tidigare hobbyrum varit, så att rummet blir luftigt men samtidigt praktiskt. Vi vill få in allt vi behöver, men ändå kunna vara där utan att få panik. Så nu har jag testat lite olika lösningar och vi har tillsammans kommit fram till att detta måste vara den bästa lösningen för oss! 
 
Så vi vill ha det:
 
Som det var: Rummet längst till vänster i bilden nedan!
 
 
Jag äääääälskar verkligen 3D. Det är så roligt att jobba med och det är så praktiskt att kunna planera i tid. Då vet man vad man ska ha kvar och vad man kan sälja av! Perfekt! :)

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Hobbyrum | Lägenhet 4 | Rita i 3D |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: