Prydnadskuddar i svart och vitt

I höst är det verkligen inne med svart/vita motiv på prydnadskuddar och man finner dem med olika motiv lite överallt! Jag älskar verkligen dessa grafiska snygga kuddar och har därför samlat några av mina favoriter här nedan! 
 
Storfavoriten i år är ändå kudden nedan med kartmotiv. Den är riktigt läcker, jag är svag för skarpa kontraster!
 
Kudde med värdskarta som motiv är helt klart min stora favorit! Denna finner ni på Jysk och den kostar 149:-/st eller 2 för 229:-
 

Kudde med streckkodsmotiv är också en av mina personliga favoriter som gärna skulle få bo i vår soffa! Denna finns att få tag på hos Jysk och kostar just nu 89:-/st (Ord. 149:-)
 
Kudde med Ekorremotiv från Jysk 119:-/st eller 2 för 179:-
 
 
 
 
 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Önskningar |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: