Inspiration och glögg!

En flaska av årets glögg från Blossa har stått i vårt skafferi nu i några veckor och jag har varit väldigt sugen på att prova den. Ikväll kunde jag inte hålla mig längre, så det blev att korka upp flaskan och ta oss ett varsitt glas.
 
Nu när jag smakat glöggen 2012 måste jag säga att detta faktiskt kan vara en av de bästa glöggsmaker jag någonsin smakat! Jag älskar den! 
 
 
Eftersom vi flyttar till vårt nya boende om 2 veckor har jag packat ner alla mina pysselsaker. Jag längtar verkligen efter att få börja pyssla, det kliar i fingrarna och huvudet är fullt av ideér. Jag får nöja mig med titta på andras pyssel och skaffa ännu mer inspiration! 
 
Här är några saker som jag lagt i min inspirationsmapp!

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Jul |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: