Hemskt köp...?

Jag har så länge velat ha nya stolar till vårt kök, och jag var helt inställd på svarta stolar i skinn. Tyvärr har jag upptäckt att skinnstolar inte alls är någon hitt här hemma då våra "älskade" (!) katter verkligen gillar att använda dessa som klösmöbler. Jag vill absolut inte ha vanliga trästolar med ribbrygg, så det har varit svårt att komma fram till vad jag vill ha!
 
Igår, hittade jag 5 st design stolar i plast på Blocket för 800 kr,  i gräslig orange färg! Eftersom det krävs lite jobb att få dessa fina fick jag dem för 500 kr!
Jag ska vara ärlig, just nu känns det som det här är det allra fulaste och värsta jag någonsin köpt och till och med ägt. MEN min plan är att spraymåla dessa i svartblank färg och ha dem i köket. Jag hoppas på att det kommer bli snyggt, men även jag börjar tvivla på mitt köp...
 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt |

KOMMENTARER

åsa | 2012-10-16 - 15:51:56 |

bah! fy satan hade man inte såna på skolbespisningen när jag var skolbarn tro?

Angelica | 2012-10-19 - 19:18:52 |

http://heartglitch.blogg.se

Haha vilka hemska! Men jag är övertygad om att du kommer lyckas få dem fina =)


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: