Whiteboard as black

Jag kunde inte hålla mig från att påbörja mitt projekt som jag funderat på nu ett tag. Det blev därför en sväng på Ikea och Biltema redan idag!
 
Från Ikea inhandlades en ram, STRÖMBY 101X71 CM, 179:-. På biltema vart det svart, blank sprayfärg 60:-. Sen var det bara att börja! Sprayade insidan av glaset i ramen svart, samt själva ramen. Satte sedan ihop allt när det torkat och sen var det bara att hänga upp den på väggen - Vipps så hade vi en egen svart whiteboard!! Ett busenkelt pyssel man gör på några få minuter och som man kan göra i många olika storlekar, färger och modeller! Vita whiteboardpennor finns billigt att köpa på Clasohlsson!


Före:
Efter:

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | DIY | Kök | Lägenhet 3 |

KOMMENTARER

Cissi | 2012-05-27 - 21:54:09 |

Super coolt gumman! Vill också ha ju :D Love you <3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: