Lagerhaus & Sprayfärg

 
Idag var jag ner på stan en sväng och uträttade några ärrenden, då var jag tvungen att kika in på Lagerhaus (hihi som jag längtat efter denna underbara butik!) Under mitt första besök i butiken blev endast en toalettskylt inhandlad och idag blev det denna snygga kökshandduk för ca 30 kr! Men jag kan garantera att ni kommer få se mycket mer från denna butik här på bloggen framöver!
 
 
Min svarta lilla "grupp" har fått tillökning av några måsten. Innan vi flyttade beställde jag ett 3D pussel i form av eiffeltornet då jag ville ha en till, lite större modell i vårt hem! Nu har jag gett tornet en makeover, jag har tagit bort, limmat och spraymålat. Idag är det äntligen klart och kan få komma fram och verkligen syynas i vårt hem! En annan sak som jag köpte i Gävle i en liten inredningsbutik för ganska så länge sedan är denna underbara skorpion! Även denna snygging har fått sig en förvandling av svart blank sprayfärg! Jag är såå nöjd och älskar dessa små saker som ger det där lilla extra!!
 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | DIY | Lägenhet 3 |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: