Du tror det är en byrå...

Men där har du fel! Det är nämligen vår nya kattlåda/hallbänk!
 
Jag var iväg till Myrorna, valde en byrå med lämpliga mått/pris. Fraktade hem den i min bil sen var det bara att börja plocka isär och såga! Byrån hade nämligen de tre lådorna ni ser på bilden, men även två små lådor längst upp. Jag fick därför ta bort de två små lådorna, såga av byrån till lämplig sitthöjd sedan fästa översta lådfronten med småspik från sidorna. De två understa lådfronterna sitter ihop och är endast 1 låda. Denna låda kan man dra ut när man vill rengöra/fylla på lådan. På ena kortsidan sågade jag upp en lämpligt stor dörr. De gamla knopparna tog jag givetvis bort, men jag valde att ersätta dem med snygga handtag från Ikea, enbart för att det ska se ut som en vanlig byrå! Så nu har våra missar en fin och stor toalett och de älskar den, kanske lika mycket som jag gör haha! Det är så skönt att slippa se den fula lådan samtidigt som vi har fått en snygg hallbänk att sitta på när vi tar på oss skorna!! :)
 
Ska även självklart spackla igen de fula gamla hålen bredvid hantagen ;)

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | DIY | Våra katter |

KOMMENTARER

åsa | 2012-05-06 - 19:20:40 |

Ha ännu en smart pryl designad av lillpuppan . Kram!


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: