Dekorplast

Jag har tänkt köpa dekorplast såå länge, jag har läst om det överallt! Men det har aldrig blivit av, nu när vi flyttat och behöver renovera upp lägenheten lite så passade jag på! Inhandlade vit dekorplast på Copp forum, 70:-/2m! Blev riktigt nöjd med resultatet, speciellt med tanke på att det var första gången jag använde plasten!

Våra fula bänkskivor i köket fick sig en omgång!

Före:
 
Efter:
 
Lika så våra fula fönsterbrädor i marmor, i köket!
 
Före:
 
Efter:

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | DIY | Kök | Lägenhet 3 |

KOMMENTARER

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser | 2012-05-30 - 01:41:46 |

http://nattajones.blogg.se/

Jag har klätt mitt skrivbord i leopardfärgad dekorplast ;) Fatta man ju, eller hur?


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: