Så var min födelsedag !

I måndags när jag fyllde år väckte älskling mig med sång och frukost på sängen!! Jag blev helt chockad och överlycklig, det är mysigt när man blir väckt så på sin dag ! :) Självklart fick jag också fina paket! Ett fint kort, där det stod att jag fått det svarta eiffeltornet och att det är påväg med posten! Samt två till svarta mattallrikar i mateus serien!! Jag har sprungit mot brevlådan så fort jag hört posten nu varje dag, men det har tyvärr inte kommit ännu, det blir väl kanske nästa vecka! Längtar!!

Tack ännu en gång mitt finaste !! <3
Lånat foto: Svart Eiffeltorn, - Frank Form
Lånat foto: Mattallrik Mateus, Spets, Svart - Soffta


Men något annat roligt som kom med posten var ett brev från pappa och hans fru. Det var nämligen ett presentkort på Länna Möbler ! Nu kan jag välja och vraka! Jag har lite funderingar på att införskaffa mig en Magis Puppy i vitt, men älskling är inte alls förtjust i denna vackra inredningsdetalj haha. De har ju även Mateus så det blir i vilket fall som helst att kompletera med någon(ra) delar till min samling!

Tusen tack ännu en gång !!
Lånat foto: Magis Puppy, Vit - Länna Möbler
 
 
Under kvällen fick vi besök av Niclas kompis, vi åt god mat, som bestod av potatisgratäng och fläskfie sedan avslutade vi allt med underbar prinsesstårta!! Tack för en underbar dag !!!


------------------------


Ikväll ska vi iväg till Söderhamn och träffa familjen, där det blir mer firande av min dag! Jag hoppas att ni alla får en underbar helg med mycket mys! Kram

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Önskningar |