Turkosa inslag

Jag är inne i en väldigt turkos period precis som så många andra säkert är just nu. Jag älskar verkligen den riktigt klara, starka turkosa nyansen! Denna färg gör mig lycklig, glad men även lugn och harmonisk! Det är svårt att beskriva, men färgen tilltalar verkligen mig! Jag tror att detta beror på att jag förknippar den med havet, stranden, fiskar, känslor av sommar, ledighet, lugn och frihet. Det har därför varit helt självklart för mig att ta in denna underbara färg i form av accenter i vårt hem! Här får ni se lite av min favoritfärg i vårt kök.

Svårt att återskapa exakt rätt turkos nyans på bilderna, men ni ser på ett ungefär!

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Kök | Lägenhet 3 |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: