Förändra med sprayfärg

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - Sprayfärg är verkligen magi! Jag älskar verkligen sprayfärg, det går fort, blir supersnyggt, kräver oftast inget förarbete och är väldigt billigt! Det enda negativa är att det lätt kan rinna om man har lite för bråttom, vilket jag kan ha ibland (oftast) haha! Men är man noga och använder tunna lager blir resultatet minst lika snyggt som om det vore fabriksliksgjort!

Vi har en fruktansvärt ful men nödvändig hurts här hemma, drygt 5 år med denna hemskhet klarade jag otorligt nog av! Men i dag fick den sig äntligen en dejt med sprayburkarna! Nu är den klar och jag är fruktansvärt nöjd, är så skönt att slippa se den fula gamla björkbyrån, om det är något jag är allergisk mot är det just björk och furu, bara tanken ger mig kalla kårar!

Före: 
 
Efter: 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | DIY |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: