Blir mitt !

Detta fantastiska akvarium blir mitt redan på söndag tack vare min snälla farbror och hans fru! Tuuuusen tuusen tack! De har lagt ner och nu står akvariet enbart på vinden och skräpar, nu får det komma till användning hemma hos mig! Jag är SÅÅ GLAD!! Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så fort att få hem ett nytt akvarium, med tanke på pengar. Men nu ska jag starta upp det, det första jag gör på söndag!! Min inspiration är mer än på topp då jag var till Uppsala med finaste Cissi idag och inhandlade fisk i mängder hos en kille med ett enormt stort fiskintresse!! Nu är mitt akvarium komplett, det är endast 1-2 påsar till av den vita sanden som behövs, sen står det där, i sin fulla prakt! :D

ETIKETTER: 2012 | Akvarium | Allmänt |

KOMMENTARER

Eva | 2012-01-27 - 20:57:38 |

http://hanazakari.blogg.se/

Alltså, följer hela det där skåpet med? :o


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: