Vackert !

Nu har jag bestämt vilka stolar som ska få flytta till oss! Det får bli dessa, från Jysk! Stolen heter ALBERT och är i svart läderlook.

Stol ALBERT 499 kr Jysk.

De är hyfsat "billiga" på Jysk, 499 kr/st, (De ligger på ca 1000 kr/st i andra butiker som tex Mio!!) men tyvärr är detta lite väl mycket för oss, då vi vill ha minst 4 stolar skulle kostnaden dra iväg lite... Är det någon av er där hemma eller någon ni känner som har några sådana stolar som ej behövs längre och ni vill sälja av får ni hemskt gärna skicka iväg en liten kommentar här på Bloggen! Det vore väldigt uppskattat! :) 

Så länge får jag nöja mig med att drömma mig bort, kika på Blocket och hålla tummarna ! :) Bidrag till nya stolar i födelsedagspresent vore inte heller helt fel !!! ;)

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Önskningar |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: