Saker som jag gillar skarpt!

I mars blir jag hela 21 år gammal, guud vad fort tiden går!

Det är några som undrar vad jag önskar mig, därför kommer det nu lite fina saker som jag gillar skarpt och gärna skulle vilja komplettera mitt hem med! :
  • Eiffeltornet i svart som jag visade här på bloggen för några dagar sedan ligger verkligen på top 1 i min önskelista i år!! (HÄR hittar ni den!)
  • Tidningsställ i samma eller liknande modell, finns även med texten "magazin". Vit eller svart spelar ingen roll då jag gillar båda skarpt!
  • 2 st tallrikar från serien Mateus i svart ! Vi har redan 4 stycken, men bra att ha åtminstone 6 stycken tycker jag! :)
  • Även assietter i vitt från serien Mateus är något jag hemskt gärna vill ha!

  • Svart/vit randig pläd, EIVOR från Ikea. (HÄR finner ni den!)

 


  • Svart/vit randig matta, LINNEA från Rusta. (HÄR finner ni den!)
  • Bokstavsstämplar från Panduro! (HÄR finner ni dem!)
 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Önskningar |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: