Nya idéer!

Ett nytt projekt som jag strax ska påbörja är att göra en stor tavla. Mitt motiv ska vara en siluett av eiffeltornet. När jag byggde mitt matbord fick jag en stor MDF skiva över, som jag nu ska använda mig av! Jag funderar på om jag ska göra tavlan fyrkantig, och endast måla mitt motiv på skivan, eller också rita ut motivet och sedan såga ut konturerna. Sedan måla själva tornet och alla dess detaljer. Vi får se vad jag beslutar mig för att göra! Bilder kommer så fort jag är igång med mitt nya projekt!!
 
Hur som helst, jag älskar verkligen byggnadens formgivning och arkitektur! Det är en grymt snygg byggnad som inbjuder till inredning och inspiration!!

ETIKETTER: 2012 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: