När man väl börjat - Är det svårt att sluta !

 
Och i detta fall handlar det om att MÅLA! Jag målade väldigt mycket förr i tiden, men har haft ett långt uppehåll där jag i stället för att måla har pysslat med andra saker. Men när jag började rita/måla min världskarta i helgen kom lusten och viljan att måla tillbaka!! Idag har jag därför äntligen slängt ihop några tavlor till älskling, som jag lovat honom LÄÄÄNGE men aldrig haft lust/ork! Nu hänger de där, och vi båda två är väldigt nöjda! Det kliar fortfarande i mina pyssel/målar fingrar, vad ska jag nu hitta på tro??? Det är ju faktiskt väldigt svårt att sluta måla när man väl börjat !!! ;)

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | DIY | Skissa & måla |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: