Ikea family

Jag måste bara få tippsa om Ikeas "nya" köp och sälj sajt. Det är ett helt kostnadsfritt annonserigs alternativ genom BLOCKET för dig som vill sälja gamla Ikea-möbler. Det ända som krävs är att man är Ikea family medlem, vilket också är helt gratis! Din annons syns efter registreringen på Blocket.se, precis som en vanlig Blocket-annons. Skillnaden är att du inte betalar något för annonseringen! Jag har annonserat genom Ikea flera gånger nu och känner att jag vill dela med mig av detta då det tydligen inte är så många som vet om att denna tjänst finns! HÄR kan även du gå in och sälja dina gamla prylar!

Hoppas det kommer till nytta för någon i alla fall! :)

ETIKETTER: 2012 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: