Hela världen i vårt hem

 
Denna helg har vi tillbringat hemma med att vara förkylda. Niclas blev sjuk i torsdagsnatt och har varit riktigt förkyld under hela helgen, idag mår han lite bättre. Det har inte brutit ut på mig ännu men även jag har huvudvärk och är väldigt trött. Men jag har svårt att sitta/ligga still länge och bestämde mig därför för att börja med min tavla redan igår och avslutade arbetet alldeles nyss!
Jag är HUR NÖJD SOM HELST! Som ni ser är det inget eiffeltorn haha, jag tyckte helt enkelt att detta blev bättre! En tavla på ett eiffeltorn, får bli ett senare projekt! ;)

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | DIY | Skissa & måla |

KOMMENTARER

åsa | 2012-02-12 - 17:07:43 |

men va fiint!! duktig kicka


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: