Nu har vi plats för våra gäster!

Ibland uppstår sånna tillfällen att man helt enkelt inte kan vänta! I fredags var ett sådant då jag bokstavligt talat fyndade ett BJURSTA matbord för 6-10 personer (sånt jag önskade mig) till vårt vardagsrum så nu är även det nya bordet på plats! 
 
Det "gamla" vita bordet som jag byggt är det absolut inget fel på, jag älskar det lika mycket fortfarande! Och det har flyttat till köket, där det från början var meningen att det skulle stå! Vi ville ha ett BJURSTA till vardagsrummet just för de tillfällen vi behöver vara fler än 4 personer, 6 stolar var för mycket för mitt egna bord tyvärr.. 
 
Obs.. hemska tapeter och mycket stökigt... samt fruktansvärd bildkvalite (Mobilbilder) haha.. skäms, men men...
 
Så här blev det i vårt kök, där mitt egna bord fick ta plats!
(Ni får ha överseende med fula tapeter, hemska brun/röda fönster, saker överallt m.m, vi har inte hunnit så långt! haha)
 
Och så här bra blev det med nya bordet för 6 personer i vardagsrummet! Med hjälp av två inläggsskivor går bordet att förlänga så att man får plats upp till 10 personer utan problem! 
(Även här får ni ha överseende med att det är stökigt, samt att bordet och bänken i bakgrunden ska bli vita!)

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Jul | Kök | Lägenhet 4 | Vardagsrum |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: