Förlänger min önskelista haha!

Ett bord står nu också på min "önskelista" även om det kanske börjar bli lite sent för att önska sig julklappar så kommer även födelsedagar framöver, lika bra att ha en färdig lista när alla vill veta vad man önskar sig! :) 
 
Jag har alltså äntligen bestämt mig för vilket matbord jag vill ha till vårt vardagsrum! 
Eftersom vi vill få plats med minst 6 stolar men även kunna göra bordet ännu längre då vi är fler, kändes det största vita bordet ur BJURSTA serien, med inläggsskivor från IKEA helt självklart! 
 
Största bordet har dessa mått: 
Längd: 218 cm
Min. längd: 175 cm
Max. längd: 260 cm
Bredd: 95 cm
Höjd: 74 cm
 
 
Visst skulle det bli fint med våra svarta stolar? :)
 
 
 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Önskningar |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: