Nytt år, nya möjligheter!

Nu är det officiellt och jag får därmed äntligen berätta allt för er! Den 25/2 -2013 börjar jag arbeta för Bauhaus här i Linköping!
Guuuud så glad jag är, tror inte det finns så många andra butiker som skulle passa mig så här bra?!! Nu får jag arbeta i kassan, där jag faktiskt trivs som bäst i en butik, men även med det jag faktiskt brinner för!!! 
 
Min första tid på nya jobbet kommer spenderas i Botkyrka, jobb, hotell och god mat står på schemat i de första två veckorna! Sedan beger vi oss hemåt igen för att starta upp den NYA butiken, under två månader kommer vi arbeta dag och natt för att få allt på plats innan butiken slår upp dörrarna för första gången här i staden! Det kommer bli grymt roligt att få vara med, starta upp och för första gången känna att jag har ett riktigt jobb, jag har nämligen fastanställning numera! ;) 
 
Jag är full av ett lyckorus, och förstår fortfarande inte riktigt vad allt detta innebär. Men åter igen, det ska bli grymt roligt och jag ser verkligen fram emot vad detta år har att erbjuda! Bättre hade det inte kunnat börja! :)
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: