Den berömda Barcelona fåtöljen!

Något som står och har stått överst på min önskelista ett bra tag är den underbara Barcelona fåtöljen!! Jag är helt förälskad i denna ursnygga möbel!!
 
 
Jag brukar ofta inte gilla "design möbler" då dessa ofta är onödigt dyra i mina ögon, att betala 10 000 kr eller mer för en ynka möbel är inget jag skulle göra. Jag gillar att handla billigt, förstår inte riktigt grejjen med att lägga alla sina pengar på en sak, kanske till och med ta onödiga lån eller vänta i 10 år för att kunna köpa det man vill ha! 
 
Barcelona fåtöljen är en designklassiker, som idag inte bara finns på min önskelista utan även på flera tusentals andra människors runt om i världen! Originalet ligger därför på ca 30 000 kr! Vilket jag självklart aldrig någonsin skulle ge! Men som tur är finns det nu även företag i Sverige som säljer fina kopior (Går inte att skilja på dem) av denna fåtölj för 3000-4000 kr.
 
Längtar till den dagen då den står i vårt vardagsrum...
 

ETIKETTER: 2013 | Allmänt | Önskningar |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: