Kära tomten!

Det har blivit dags att börja fundera över listan till tomten och på min lista i år finner ni bland annat de saker jag har radat upp här nedanför! Det är ju faktiskt inte alls långt kvar till självaste dopparedagen nu, guud vad jag längtar tills det är dags att börja julpynta och dona!
  • Svarta TAFT gardinlänger 2-pack, 140x300 cm, 118 kr - JOTEX.  (100% Polyester, Så det inte fastnar katthår på dem!!) - Ni finner dem HÄR
 
  • Prydnadskudde, världskarta AJA 40x60 cm, 149 kr - JYSK - Ni finner denna HÄR
  • Matta LINNEA svart 70x300 cm, 349 kr - RUSTA - Ni finner denna HÄR
 
  • 1 eller 2st LEDSJÖ LED Vägglampa, 499 kr - IKEA - Ni finner denna lampa HÄR
 
  • Badrock frotté, 349 kr - ELLOS - Ni finner denna HÄR
 
  • MALM Toalettbord (Sminkbord) 995 kr - IKEA - Denna finner ni HÄR, eller självklart Blocket :)
  • Överst på årets lista är självklart ändå två 2 st Barcelonafåtöljer, men då dessa tyvärr är väldigt dyra även som begagnade önskar jag mig lite pengar! Tänkt köpa dem genom Blocket så småningom!
 
 
 

ETIKETTER: 2012 | Allmänt | Önskningar |

KOMMENTARER


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: