Dekorationer i glas

I helgen har familjen varit på besök och vi har fått flera mysiga dagar tillsammans. De åkte hem nu på morgonen så nu är det lite tomt här hemma igen.
 
I lördags fyllde N år så då blev det att fira honom med tårta och paket, och i går bar det iväg till en liten gårdsbutik vid namn Junelias Handelsbod där de säljer gameldagsa juldekorationer! 
 
Butiken var fylld av underbara handgjorda julkulor i glas i gamaldags stil, både jag och mamma var alldeles till oss haha.
Jag hittade flera saker som föll mig i smaken och något som tog lite extra av min uppmärksamhet var en vacker årskula!
 
 

ETIKETTER: 2016 | Allmänt | Jul |

KOMMENTARER

Åsa | 2016-10-25 - 18:08:27 |

Jaa det var jättemysig helg!! Puss puss <3 <3


KOMMENTERA HÄR:



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (Visas ej)


URL/BLOGGADRESS:


DIN KOMMENTAR: